FANDOM

Fisk Flingers är ett medlemmar enda distraktion och avledning (D & D) som släpptes den 23 mars 2010 som är baserad på fiske skicklighet. Det finns ingen nivå eller krav strävan att spela Fish Flingers, och inga nödvändiga objekt som de alla tillhandahålls. I många stora fiskeplatser runt RuneScape, kommer spelarna att märka fiskarna står runt, med en distraktion och avledning tecken på minimap. När dessa NPC har talat med, kommer de att erbjuda att skicka spelare till väntrummet, tillåter spelaren att kräva 2 biljetter till Fish Flingers en dag, eller handel med belöningar.

Fisk Flingers sker på Isla Anglerine, där under en 10 minuters tävling, spelarna välja olika beten, tacklingar och vikter för att fånga en mängd fisk. Baserat på spelarens förmåga att effektivt fånga mest och tyngsta av fisk, är poäng som tilldelas en spelare. Ibland spelaren får även medaljer och utmärkelser. Efter tävlingen avslutas, är spelare belönas med fiske erfarenhet och symboliska mynt för att köpa en mängd olika belöningar från en fiskare.

Det är viktigt att notera att spelarens fiske nivån har ingen inverkan på konkurrensen. Alla spelare, oavsett fiske förmåga konkurrera på lika villkor. Men när en poäng har tilldelats, varierar den fiskeupplevelse du tjänar enligt ditt fiske nivå. Erfarenheterna tilldelas är mycket bra - oftast betydligt överskrider den mängd erfarenhet du skulle ha tjänat fiske normalt för samma tidsperiod.

Fisk Flingers fått en förbättring uppdatering den 6 juni 2012 och ett annat den 24 juli 2012 (i patch notes).

Krav Redigera

En biljett är skyldig att ange en omgång fisk Flingers. Fiskarna håller räkna betyder att spelarna inte håller eller behålla biljetterna. Fiskare utmärkelse spelaren 2 nya biljetter varje dag, och spelare kan hitta ytterligare biljetter slumpmässigt under en tävling, och biljetter medan fisket "på ytan" med jämna fiskeplatser, kan biljetter också hittas vid fiske i Living bergrum. Spelare kan göra anspråk biljetter följande dag om spelaren har för närvarande mindre än tio biljetter, om spelaren har nio biljetter, kommer bara en biljett krävas. Därför det maximala antalet tävlingar en spelare kan tävla i på en regelbunden basis är 2 per dag plus antalet funna biljetter, med max tio tävlingar per dag plus hittade biljetter. Annat än inträdesbiljetter, det finns inga krav. Det finns inget fiske nivå krav och inga nödvändiga objekt. Spelare kan ta eller bära vad saker de gillar. Pukor visas inte längre på ön och timers pausas när spelare spelar Fish Flingers.

Målet för verksamheten Redigera

Det finns tre huvudsakliga syften Fish Flingers. Spelare kan tävla mot varandra för den högsta poängen, spela för maximal fiske erfarenhet, eller spela för maximal belöning polletter. Vid slutet av en tävling, spelare tjäna en poäng, erfarenhet baseras på den punkten, polletter baserat på antalet fångade fisken dividerat med 4 (inte att förväxla med biljetter), och möjligen utmärkelser och medaljer. Beroende på spelarens fiske nivå, kommer maximalt cirka 20.000 fiskeupplevelse tilldelas. Detta mål är populärt eftersom denna mängd fiske erfarenhet är ofta mer än vad en spelare kan få genom att fiska i 10 minuter.

Spelare kan använda sina intjänade blåbär och araber för att betala för de belöningar från en fiskare. En av de belöningar är XP öka Fiske outfit. Se belöningar avsnittet nedan för mer information.

I slutet av spelet de fem bästa målskyttar stå på ett podium. För de riktigt konkurrenskraftiga fiskare, det finns en officiell tävling värld (89) där, om du står på pallen i slutet, har du slagit några av de bästa fisk Flingers i RuneScape.

Observera att strategier för de ändamål är något annorlunda. Dessutom, för att spela för mer erfarenhet, medaljer och belöningar, spelarna är bättre i stora grupper. På så sätt spelare kan hjälpa varandra och dela information. Men det är lättare att komma på första plats pallen i en tävling med färre spelare.

Slumpartad wiki